HTML

Dirty Games

Archívum

Unalmas játék kategória...

2007.08.17. 23:05 :: Redondo17

...avagy UFO -s játékok. Mikor játszottam az első sci-fi játékommal a Half-Life -al akkor még jó dolognak találtam ezt az egész dolgot, hogy ufo -kat zombikat kell öldökölni. Mostanára ez az élmény elveszett számomra mert már olyan elavult téma ez az UFO, hogy nem igaz. A Doom III se valami jó játék szerintem. Most azonban csak dobják ki a piacra  ki az Alien játékokat. 

Itt van néhány UFO-s játék:

-UFO Extraterrestrials
-S.T.A.L.K.E.R - Shadow of Chernobyl (szinte semmi köze Chernobyl- hoz nem hiszem, hogy ott ez megtörténne hogy a sugárzástól szörnyeké változnak az emberek)
-Doom III
-BlackSite: Area 51
-Alien Arena
-Half-Life Blue Shift
-Half-Life 2
-Resident Evil 3
-Resident Evil 4
-Resident Evil 5
-Halo
-Halo 2
-Halo 3
-Alien versus Predator
-Unreal

Remélem ennyi elég: a Resident -ek el nem játszottam a Alien Arena val semés az UFO -val sem. Sőt még a S.T.A.L.K.E.R . Szerintem ez az ufo téma már elavult kikellene találni valami újat. Ja és ezzel nem azt akarom kifejezni, hogy ezek a játékok rosszak csak hát tudjátok már elmondtam egy párszor.

Szólj hozzá!

Címkék: dirty games ufom

A bejegyzés trackback címe:

https://dirtygames.blog.hu/api/trackback/id/tr59142780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása