HTML

Dirty Games

Archívum

Project I.G.I

2007.08.16. 21:11 :: Redondo17


Réges régen mikor még 7 éves voltam (ez 6 évvel ezelött) elkapott egy játék a Project I.G.I mivel akkor még kisgyerek voltam nem igazán értettem meg a játékok lényegét és nem volt fogalmamban, hogy egy játék milyen hibás is tud lenni. Akkor még nagyon tetszett, hogy fu, de jó gém szétlehet lőni mindenki fejét. Mostanára beládtam, hogy nem valami jó játék mert a napokban vagyis tegnap újból elő vettem ezt a játékot és elkezdtem elemezni. Hát mint mondjak róla teljesen hibás majd kitérek a videómba egy különös jellenségre. De most még nincs időm ezzel a játékkal foglalkozni hisz még ott van a mesterlövész amiből rettentő sokat kilehet hozni. Várjatok türelemmel. Helloztok

ESETLEGES HELYESÍRÁSI HIBÁÉRT ELNÉZÉST KÉREK!!

Szólj hozzá!

Címkék: dirty project games igi

A bejegyzés trackback címe:

https://dirtygames.blog.hu/api/trackback/id/tr81141885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása